Uygunajda Arkadaşlar bebeğim bu aralar kakasını yapmıyor nedeni ne olabilir sizce kabız olduğunu düşünmüyorum çünkü ıkınmıyo hiç anlamadım bilgilendirir misiniz beni
Nilya88 Uygunajda mama yiyosa yarın çay kaşığı mamasina zeytinyağı koyun benimki de yapamiyodu iki gündür maşallahı var🤣
Uygunajda Nilya88 benim bebeğim 2.ayina girecek birkaç gün sonra mama kullanmıyorum anne sütü veriyorum sadece
Nilya88 Uygunajda direk verin o zaman internetten bakın ben veriliyor diye biliyorum doktorunuza sorun yinede
spaceship Uygunajda anne sütü alan bebeklerde 1 hafta hatta 10 güne kadar normal sayıyor doktorlar, yine de takipli doktorunuza danışabilirsiniz.