ikircikli_kircicegim anne bir bebek sesidir “baba” “dede” “mama” bunlar da bebek sesleridir. Yani bebeklerin bilinçsizce çıkardığı sesler. Tabi zamanla bilincli söylerler ama 2,5 aylıkken değil. Her şeyin bir adı olduğunu, kendisine bakan kişinin de annesi olduğunu ve ona anne demesi gerektiğini anlaması için daha zamanı var :) şu an anne babasını ve onların seslerini diğer insanlardan ayırt edebilir. Farklı ses ve yüzlerden rahatsizlik duyabilir.