ayazlianne Heraninannesi bende sleppy kullanıyorum çok memnunum prima ve molfiks denedim hiç beğenmedim
Cenkerinannesi Heraninannesi bizde 5 gundur kullanıyoruz 3 numara ama sıkıntı yok şimdilik. Ben islak mendil bulamıyorum uni baby cok pahali slepy yenidoganda cok kaliteliydi ama onunda fiyati unibaby gibi oldu
Can Heraninannesi ben de kullaniyorum evet cirt çırtlar tam yapışmıyor primaya göre kalitesiz ama bu paraya ederi de bu
Heraninannesi ayazlianne yenidoğan kullanıyorum ama bol geliyor birde cırt cırt yerleri sorunlu fazla yapışmıyor
ayazlianne Heraninannesi benim oğlum prematüre ve 3 kilo bende 1 numara kullanıyorum memnun kaldım. 2 farklı çeşiti var üzerinde pepe olana göre sensitive yazan daha iyi :)
Momofaboy Heraninannesi bende cırt cırtları çok yapışıyo diye düşünüyorum. Çıkarırken çocuğun kıyafet alt açma nereye değerse yapışıyor. Genel anlamda memnunum sleepyden, molfix kullanıyorduk fiyat sebepli geçtik sleepye molfikstede sıkıntımız yoktu.
Heraninannesi [bilinmeyen] ben hiç memnun kalmadım sızdırdı üstelik kendimce berbat bez. Komiliye devam
Nesli Heraninannesi BM'de slepy kullanıyorum çok memnunum yeni doğan bir paket kullanabildm sıkmaya başladı suan 4 aylığız 3 numara kullanıyorz bol gelmesi bebekten bebeğe değişr Bnce
deletedmom01 Heraninannesi Canım oğlum 3.5 aylık başından beri sleppy kullanıyorum gayette memnunum ben