balpetegimmmm Oğlum altı aylık oldu kullandığımız biberon az akışlı sizce artık biberonu değiştirmeli miyim ? tecrübeli annelerimiz yardımcı olabilir mi
AlinUmay balpetegimmmm biberon emziğini değiştirmelisiniz yavas akışta az içer yorulur cunku hatta 3 ayda da değiştirmeliydiniz 😊
Tdof26 balpetegimmmm bende değiştirmiştim daha çok biberon yıprandı gibi hissettiğim için hem de akışı için
September08 balpetegimmmm dogru mu yanlış mi bilmiyorum ben hic değiştirmedim 1 yasinda avent biberon kullaniyorum agiz kisminda hic yipranma yok ve yavas akis oldugu için bence hic meme reddine sebep olmadi
balpetegimmmm Tdof26 bizimde ikinci biberon ama daha önceki kırıldığı için 3 ay önce almıştım bunuda 😄 memeyi zaten zor tutuyor normal akışlıdada hiç tutmazsa diye korkuyorum açıkcası 😄
balpetegimmmm September08 benimkide doğru düzgün emmiyo zaten günde bir kere zor emiyor zaten çokta sütüm olmadı öyle ama ne gitse memeden kardır diye devam ediyorum zar zor. Biberondan zorlanıyor gibime geldidr oyüzden fikir almak için sormuştum canım