aysenuuuuuur Kızlar bebisleriniz kaç saatte ne kadar mamayla besliyorsunuz biz sma optipro kullanıyorduk 120 CC 2 saatte acıkıyordu şimdi Bebelac gold aldık 150 CC iciyor 3 saate duruyor mama önerileriniz var mı
Alperyekta37 aysenuuuuuur iyide normal ki şuan beslenmesi benim de bebeğim 3 saate bir 150 içiyor bebelac gold kullanıyoruz
Irmakprensesinannesi aysenuuuuuur bnm kızım 3 aylik 60cc içiyor sma optitra kullniyrm aksamlrida 60-80 cc arası değişiyor akşam daha çık arıyor mamayi cnku
Prensesim_prensesim01 aysenuuuuuur aptamil veriyorum ben kızım 1 yaşında olçak hep onu kulandık 120 cc emiyor ama sadece geçeleri uyurken gündüzleri asla istemiyor