Merhaba kızlar oğlum 5,5 aylık oldu ilk oğlumda çok kötü bir ek gıda dönemi geçirdik çok zor besledik ikinci oğlum aksine çok güzel yiyordu doktoru hazır olduğunu hatta bu yüzden erken başlattı ek gıdaya ama sadece 3 gün sonrasında grip oldu haala öksürüyor ve burun akıntısı var ve o eliminde ki kaşığı bile neredeyse kendi ağzına sokmaya çalışan bebeğim asla ağzını açmıyor kesinlikle elimle bile versem kafası sallıyor asla almıyor ek gıdayı zorlamamak adına bıraktık nasıl olsa 6 ay daha var die ama çok korkuyorum ilk oğlumda yaşadıklarımı yaşayacağım die böyle olup düzelen var mı sonra ne olur akıl verin çok üzülüyorum 😭😭