Si_se_ta_be Arkadaşlar minicitystore sayfasından hiç alışveriş yapan var mı ürünler baya indirimde de gerçek mi diye güvenemedim.
Prenses_annesi22 Si_se_ta_be evet hatta 9-12 aldm bıde 6-9 kalıp buyuk geldı kıxıma bu yaz gıydrcem 1 yasnda kızım ama mınyon zayıf 😊
Elif1010 Si_se_ta_be Evimin yanında çok renkli ve desenli olduğu içiin çok sevemiyptum ama pijama takımları almıştım hep 15 TL ye falan yıkasam da solma yapmadı
Tibektas Si_se_ta_be ben aldım 1 yıldır da alıyorum kaliteli ürünleri sadece 1 sefer kazak kötü geldi onun dışında hepsi inanılmaz kaliteli
Si_se_ta_be Prenses_annesi22 Şuan 4 aylık 6 kilo ama defactodan 2 3 şey aldım güvenemedim sayfaya ya. Makina ya atarsam küçülür falan yine almak zorunda kalmayayim defactoda da baya indirime girmişti daha ucuz
Prenses_annesi22 Si_se_ta_be valla makınada küçülmüyor bızımde var oradan kıyafetımız sorun yasamadık 30-40 yıkarsanız bısey olmaz.