Kızlar bebeğim 1 aylık 3 günlük. Karnı tok alrı temiz diyelim uyanıkken ağladığı için uyutmaya çalışıyorum. Bu sefer sabah uyursa gece uyumuyor.Sizin oyalamak için tavsiyeniz var mı?Daha çok küçük olduğu için oyalamak da çok zor. Konuşuyorum, şarkı söylüyorum başka neler yapıyosunuz?