Canım biz 5 -10-21 günlükken gittik sarılık ve kilo takibi için 1 buçuk aylıkken göz kontrolü 2 aylikkende kalça ultrasonu için gitmistik aşıları oluyo sağlık ocağına da gittik o şekilde yani bi sorun olmadıkça sadece aşılarına götürürüm orda kilo takibi yapiyolar zaten