merhaba kızlar 4 aylık bebegim grip oldu galiba 😞3 gündür burnu tıkanı serumla açıp temizliyorum ama öksürük çok böyle içten sizce napabilirim doktora götürdüm burun temizligi dedi ama öksürük için bişe yazmadı yardımcı olurmusunuz kaldım içim gidiyo öksürünce 😢