Nurgrvn problem bu düzeni bizim seçiyor olmamız. 🤷🏼♀️ Kendimiz seçtiğimizi yaşıyoruz maalesef. Keşke böyle yaşamak zorunda kalmasak insanlar mutfağından kısmak zorunda kalmasa, üretim yapılsa, haksız yere milyar dolarlar cebe indirenler olmasa ve herkes hak ettiği gibi, insan gibi yaşasa.