FHKK Kızlar 4 haftalık hamileyim 2. Bebeğim pazartesi kan verdim hastaneye bugün sonuçlarım çıktı karaciğer yağlanmam ve hepatit B virüsü çıktı. Çok korkuyorum bebeğe bişey olur mu çok tedirginim içim içimi yiyiyor korkudan ölücem 😓😓 https://imgyukle.com/i/khRxUh https://imgyukle.com/i/khR5dn