Wonderm Kızlar bebeğimin poposu sürekli pişik🥺 bezini sık sık değiştiriyorum nemlendirici krem ve pişik kremini dönüşümlü kullanıyorum altını açık bırakıyorum ama bir türlü aşamadım bu problemi. Önerebileceğiniz başka bi şey var mı?
SEDANURRRR Wonderm travazol kullan sabah akşam bir kere sür 5 gün kullan sonra bepantol kullan ben 2 gün sürdüm sadece hemen geçti şuan bepantol kullanıyorum ki pişiği önlesin. İyi gelmezse hakiki zeytinyağı sür oda çok çok iyi geliyor
Wonderm Guley değiştirdim prima kullanıyordum sleepy geçtim olmadı tekrar primaya döndüm ama olmadı bi türlü🤦🏼♀️
karamm Berraserra evet travazol cort ve hamazinc sanırım adları bizede bunları vermişti doktoru 3 günde geçti ama önce sebebini bulmanız lazım cilekten olmuş benim kızımda pişik
Mervito Wonderm bende prima kullanıyordum sonra sleepye geçtik küçük bi paket almıştım denemek için oğluma da pişik yaptı hemen bıraktım şimdi prima pampers ve bepanthol kullanıyoruz mis gibi popişi😊
Ikraberra Wonderm canm annesütüyle besleniyor demişsin ama senin yediklerin,çocuk emdikçe ona da gidiyor sonuçta. Yani alerji olabilir arkadaşın dediği gibi geçmeyen pişikse.
1ana1bebe Wonderm pişik kırmızı isilik gibi mantar kırmızılıların üstü beyaz beyaz sivilce gibi şeyler oluyor, mantarsa travazol kortizonlu bı krem çok tavsiye etmem bende lugos iyot vardı onu sürdüm ilk surmede baya farketti hatta geçti gibi 2. De tamamen bitti
Aggzu Wonderm kortizon içeren kremler var, en fazla 3 gun kullanıp sadece pişik olan yere sürün isterseniz, eczacı size yardımcı olacaktır bu konuda, bizde sürekli pişik kremi değişip sonuca varamamıştık, iyi gelir insallah