simgesell Merhaba anneler bebeğim 4 aylıkken sünnet oldu 1 ay oldu tam kabuklanma oluştu pipi kenarında bu nedir başına gelen oldu mu doktora yazdım henüz cevap gelmedi
tospikinannesiy simgesell normal canim bizde de oldu krem ve baticon vermişti onlari damlattım ve karton bardak koymustuk pipi beze yapismasin diye .. 5 gün sonra bebegi suya sokunca o kabuklar yumusayip yavas yavas dökülecek endiselenme pipi kanamadıkça
irva simgesell Pipi kanamadıkça sorun yok.Kabukları soymaya çalışma ama.Kendi kendine geçiyor onlar canım.
simgesell tospikinannesiy canım bir ay oldu sünnet ettireli bizde karton bardak kullandık ayrıca krem ve kantoran yağ kullandık ama sarı kabuklanma yeni oluştu hergun yıkıyorum doktor önerisiyle inşallah korkulacak bir şey değildir
tospikinannesiy simgesell ilk iki hafta icinde kabuklanma olmus dökülmüştü sizin bir ay gecmis yeni olmus iltihap gibi bisey olabilir bence bi foto atin doktora olmazsa da götürün gecmis olsun