Pazartesi tetonoz aşısı 3 cü doz ve şeker yüklemesi vardı unuttum gidemedim bugün gidicek tim amaa oğlum gece huysuzdu hiç uyumadı sağlık ocağında kanı 10,30 a kadar alıyorlar kzıım 11,30 a doğru uyanıyo oğlum ise 10,30 da uyanıyo benim 9 da evden çıkmam imkansız kana yetişemem çocuklara bakıcak kimse yok 1 sokak arkada kaynanamlar var ama geç uyanıyo lar gelmezler çocukların hanına durmaya anca çocukalr uyanırsa bırakıyorum oraya öylr gidiyorum şimdi sorum şu ki çekindim sağlık ocağına sormaya bazen tersliyolar insanı zaten önceki iki hamileliğimde yaptırdım şeker yüklemesi şimdi yaptırmak istemiyorum bu sebeplerden dolayı gelemiyorum erken saatte sadece aşı yapalım desem ne derler zorunlu mu bu şeker yüklemesi sizce