Dlnmlk Merhaba anneler,2.dönem bebeğim yaklaşık 10 aylık olduğunda göreve döneceğim,önerebileceğiniz bir kreş var mı?
Mombaby Dlnmlk valla ben cok arastirdim hepsine birseyler var kidayi duydum iyi diye ama orda da noksanliklar varmis. Kida bize uzak diye gondermedik. Biz simdi baska bir yere gonderiyoruz ogretmen cok iyi ama genel anlamda eksikleri var gonderdigim yerinde. Ogretmeni sayesinde konusmaya basladi 3 ayda oglum 3 yasa girecek bu arada
Dlnmlk Mombaby ne kadar olsa da dört dörtlük olmaz tabi de,insan yine de aralarından en iyisini arıyo işte 😃 maşallah büyükmüş sizinki,bizim daha çok ufak olacak ama alıp almayacaklarını da bilmiyorum