benanerva geçen ay 4 aylıkken 5800dü bebem. Doktorumuz her şey çok güzel dedi. Mama kullanmıyorum, kullanmana gerek yok diyor doktor. Sütüm var eminim, bebenin emdiğinden fazlası var ama doyup bırakıyor. Doyduktan ve mutlu olduktan sonrası önemli değil diyor doktor. İstanbul’un en iyi çocuk doktorlarındandır kendisi. Ayda 300 gram alsa yeter 3.aydan sonra. Sağlık ocağındaki cahil cühela sağlıkçı takımının sana böyle davranmasına izin verme. Hakları yok böyle bişey yapmaya. Yaptıkları işle ilgili temel bilgilerden haberleri yok. Çoğunun mama firmalarıyla anlaşması var. Moral bozup mamaya başlatmaya çalışıyorlar. Teyitli bilgi bu. Bebeğinin maşallahı var 💐