Tosbikgiller19 Balarisi_melisEla Bende surda bekliyim barii 24 aylık ikizlerim halâ 4-5 kez uyanıyorrr daha fazla çıldırmadan önerisi olan vardır umuyorum🥴
Balarisi_melisEla Tosbikgiller19 ya gündüz bile 30dk.da bir uyanıyor uyutana kadar canim çıkıyor ama bi uyuyor 30 dk çıldırıcam ya gece zaten 11.12 de gece uykusuna geciyor
anneyimm82 Balarisi_melisEla ben humana iyi geceler çayı içiyorum bebeğim akşam 8 de geve uykusuna başlıyor. Bende uyuyup dinlenmek için içip uyuyorum
Balarisi_melisEla anneyimm82 siz mi içiyor sunuz peki bebeğe veriyor musunuz 6 bucuk aydir bitik durumdayim🥺
Balarisi_melisEla anneyimm82 benim ki 6 buçuk aylik simdi baktim dediğiniz çaya 1 haftadan itibaren kullanilir diyo