20 gun önce meme reddi oldu ben de uykuluyken verdim memeyi ama bu sefer de uykuda emmeye alıştı hadi o sorun değil ama emme süreleri iyice değişti sürekli meme istıyor Ve işin kötüsü emdiğini kusuyor artık. Araları açayım 2-3 saatte bır emzıreyım dıyorum hayatta durmuyor. Bu yüzden aşırı kusmaya başladı her beslenme sonrasında çıkarıyor kılo alımını blmyrum su an ama hep aç gibi . Gece de aynı şekilde yenidoğan gibi iki saate bir kalkıyor açlığından olduğunu sanmıyorum memeyi alıp iki dk sonra bırakıyor. Sizde durumlar nasılsın benzer şekilde olan var mı çözüm arıyorum bulamıyorum bu kadar kusması bana normal gelmiyor doktora gıtmeyi düşünüyorum ama eşim çalışıyor her gün izni de sıkıntı