demirciailesi Kızlar 1 aylık bebeğim sürekli göğsümde bıraktığı an bas bas ağlıyor sütüm mü yetmiyor acaba dedim kaka da çişte yapıyor sütümü sağdım da verdim ne yediğini görmek için emzirdim yiyor içiriyorum içiyor tekrar memeeee yoruldum 🥺🥺
Sdcnk demirciailesi gaZ olabilir bence eğer cisli bez günde 3-5 kez yapıyorsa masaj yap bol.bol ayaklarını karına çekerek gazını cikarsin
1omer_annesi demirciailesi ahh canım benimkide 21 günlük dün kafayı yiyecektim aralıksız 2 saat meme de kaldı birini bitirip diğerini verdim 2 saat boyunca altı temiz gazi yok gayet ağızdan da popodan da çıkarıyor sıcak diye üzerini incelttik yok yine olmadı doymadı diye mama verdik ama hala meme ariyodu oturmaktan kıçım ağrıdı resmeb
Sdcnk demirciailesi o gaz işte hemen çıkmıyor bitti sanıyorum bende ama skntisi devam ediyor. Benim bebeğim 2 bcuuk aylık 2 aydan sonra başladı gaz problemi her bebeğin değişiyor ama 4. Ay gibi bitiyormus sanırım