VSD-61 Mom44454 ben kullandım bir paket hiç işe yaramadı.ama geçen gün yağlı baya salçalı Tişörtü vardı bir kaba tişörtü koydum üstüne bulaşık detarjanı birde sıcak su koydum biraz bekledim.sonra makineye koydum.daha iyi çıktı.leke çıkmıştı.
Zeyna_ Üzerinde yazıyor aslında nasıl kullanılacağı ama ben deterjan koyarken onuda ekliyorum üzerine aynı anda o şekilde kullanıyorum. Açıkçası güzel çıkardığı lekelerde var çıkarmadığı lekelerde. Okadar abartı aman aman değil ama iş görüyor
Mom44454 Zeyna_ anladım canım burda biri çok iyi işe haradığını söylemişti de acava farklı bir yöntem mi kullamıyor
Nursel-61 Ben çok memnum bütün meyve ve kaka lekelerimiz bununla çıktı bi gece sıcak suda bekletiyorum sonra makinaya herşey çıkıyo
RainOverMe tüm kıyafetlerini biriktirip sıcak suya basarak kullanıyrm 2-3 kaşık kdar çamaşır miktarına göre aslında. Sabah koyup aksama kadar bekletiyorum sonra makineye atıyorum. eski lekelerin birçoğu çıkmıştı