ElaZeyAras Nefes darlığım oluyo . Bişeye canım sıkılsın , üzüleyim , ağrım tutuyo . Doktor kalp deliği ağrı yapmaz diyo ama ağrıyo , belki de psikolojik olarak ağrıyo bilmiyorum . Tempolu iş yaptığımda nefes nefese kalıyorum . Bide ben kilo alamıyorum ama sebebi kalbim mi değil mi bilmiyoruz bi ihtimal dediler . Doğumdan sonra ameliyat olcaktım ama araya pandemi girdi bide emzirme döneminin bitmesini bekliyorum .