Kızlar selam, bebeğim 44 günlük anne sütüyle besleniyor. Kilosu falan yerinde bazen uzun süreli uyuyor o zamanlarda bende dinlenmeye yada işlerimi yapmaya calısıyorum. Sizce sağım yapmam gerekir mi ? Sütüm azalır mı sağmazsam. Ama ilk zamanlar hep sağıyordum ve mastit gibi kızarıyordu göğsüm. Bide suan emerken boğazına kaçıyor öksürüyor sanırım fazla geliyor. Bir sene boyunca en az yanında olacagım işe dönmeyeceğim. Ne diyorsunuz acil durumlar için arada bir olsa sağım yapmalımıyım yoksa yanında olduğum için gerek yok mu ?