Zey6 3 tane yiğenimi büyüttük hepsinin hastalığı vs annemlerin tecrübesi şimdide kendi bebeğimin tecrübeleri ben hiç bir doktorun 1 yaş altı bebeğe iburamin içirdiğini vb ilaç verdiğini duymadım inanın.Sağlık ocağındaki doktorlar artık şeker gibi ilaç yazıyor onuda anlmış değilim tamamen sizin kararınız saygı duyarım ama ben kendim vermedim bebeğimle biz de grip geçirdik sadece calpol ve burnunu çektim o aparatla sürekli göğsüne inmedi böylece