Adiyokkitabin 7 aylik bebegim uyanikken hic mama icmez suyuda uyurken icmez😐😐 sebebi ne olabilir. Biberonumuz lansinoh
Bayancokbilmiss Bizimkide öyle zorla çizgi film açarak içiriyorum yanlış ama içmiyor açlıktan ağlıyor yinede içmiyor
Saafie Adiyokkitabin 4 ay boyunca eds sistemi ve kaşık biberonla icirdim ( kaşık biberonla bile çok nadir içti)