Minel_02 İyi günler sevgili anneler kızım 9 ay 6 günlük beslenme düzenini oturmaya çalışıyorum , sormak istediğim 3ana öğün Ve ara öğünler seklinde mi besleniyorsunuz bu ayda olan bebekler ( anne sütü alıyoruz bu arada)
KucukAdamm Valla ben sadece ana öğün yapabiliyorum . Çünkü çok fazla uyanık kalmıyor . Mama içiyor , ek gıda alıyor ara öğün için saat yeterli değil hemen versem de tok olduğu için yemiyor.
Minel_02 KucukAdamm bizde aralara zaman kalmıyor 3 öğüne yeni geçtim iki uyku yapıyoruz versemde istemiyor dediğiniz gibi