Merhaba arkadaşlar oğlum 20 aylık şüphelendigim belirtiler kendi etrafında dönüyor ama her zaman değil daha çok şarkı actigimizda dönüyor tek elini bay bay yapar gibi sallıyor arada. Gel diyorum bazen geliyor bazen gelmiyor . İsmine bazen bakıyor bazen bakmıyor . Anne baba bilinçli söylüyor dışarı çıkalım dediğimde ayakkabı giymeye çalışıyor. Bazı kelimeleri çıkartıyor . Göz temasimiz var komik birşey olduğu zaman kikir kikir güler. Arabalarını sürüyor ama aynı zamanda tekerlek çeviriyor. Kalabalık ortamları çok seviyor . Anlayamadım bilen var sa cevaplayabilir mi çok üzgünüm