Merhaba
çocuğum 28 aylık bayadır çişimizi tuvalete yapmamız gerektiğine dair sinyaller veriyordum, dün kendi oturmak istedi ve çişini yaptı daha sonra kakasınıda yaptı. Yine gün içinde ufak kazalar olsa bile sürekli tuvalete kendi gitmek istedi.
ancak bugün hiç bir şekilde söylemiyor ve altını ıslatıyor, ne yapmam gerekir bilemedim vazgeçmek istemiyorum hemen, deneyimli anneler tecrübelerini iletebilir mi lütfen?
En azından yardımcı olabilir 😊
teşekkürler