Cgdmltr93 Glsmnn her annenin sütü vardır. Emzir sağ sürekli.. hemen kolaya kaçıp mama verme. Daha 13 günlüksün bebek emdikçe sütün artar.
asliiyorgunn Glsmnn canım benim de sütüm geliyor ama bebek emmek istemiyor biraz emip bırakıyor ağlıyor ben de sağıp veriyorum ekstra bazen mama da veriyorum. Benim bebegim de 14 günlük 60 cc veriyorum ben. Doktorum 60 tan fazla verme bir verişte dedi. 60 ile doyar ama emmek isteyebilir tekrar dedi o zaman emziklr kandırmaya çalış dedi
ddae06 Glsmnn bir damla bile emziremedim başlarda kendi kendimide yedim ama tosun gibi valla maşallah gayet sağlıklı gülücüklü bebeğim sürekli gögüs teması yaptım sıcaklığımız birbirine geçsin diye kanser hastası bir sürü anne süt veremiyor bebeğine mesela siz canınızı sıkmayın yediğimiz herşey hormon nasılsa bebeğede hormon geçiyor
Lokumcuk Ben kutunun üstündeki ölçüye göre veriyordum. Sütüm çok azdı ama aralarda emziriyordum yine. Emzirmeyi bırakmayın bir sıkıntı yoksa. sonra artıyor ve mamaya ihtiyacınız kalmıyor merak etmeyin. Bebeğinizi güle güle büyütün ☺️
Bsrygz Lokumcuk merhaba bebeğim 15 günlük ve mama veriyorum sütüm yetmiyor çok az. Sizin ne zaman çoğaldı sütünüz ne zaman mamayı bıraktınız çok ümitsizliğe kapılıyorum
Glsmnn Lokumcuk teşekkrler canım emziremiyorum ucum sıfır .. sağıp veriyorum . Ben 60ml-2 ölçek yapıyorum ama etrafımda doktor çok bilen çok .. hep aç diyorlar her gün dozu arttır diyorlar
Cucumenveannesi Bsrygz bol bol beyaz dut kurusu kaynatıp suyunu için çok güzel süt yapıyor bnm sütüm akıyor çok şükür hamileyken de geliyordu dut içtiğim için hatta gorumcemin başta sütü yoktu yetmiyordu dut içirdim onunda arttı mamayi bıraktı şimdi 6 aylık bebeği hala emziriyor bnmde 5 aylık göğsüm bazen taş gibi oluyor
Lokumcuk Bsrygz 2 aylıkken gece yatmadan veriyordum sadece. 3 aylık olunca tamamen bıraktım. 6. Aya kadar sadece anne sütü verdim. O sıkıntıyı çok iyi biliyorum. Kırkı çıkana kadar bari emzirebilsem diyordum ama çok şükür 20 aydır emziriyorum. Macun falan yedim ama benim mucizem dere otu oldu. Sizin de düzene girer hiç canınızı sıkmayın. ☺️
Aysimao Glsmnn elinle ucunu çek biraz bebek tam ağzını kocaman açtığında yaklaştır siyah bölgenin yarısı ağzının içinde kalsın (gebeanne ) ve ebe.fatmacelenoglu takip edin
Yesil1 Glsmnn Benim de göğüs ucum yok, o zorluğu çok iyi bilirim. 2 saatte bir pompayla süt sağıyordum ve her beslenmesinden önce muhakkak bebeği göğsüme alıp emzirir gibi yapıyordum ben. Bebeğin göğse teması sütü arttırıyor bence. Sağdığım süte oranla da mama veriyordum. Önce süt sonra mama. Bebek biraz büyüyünce ağzı da büyüyeceği için kavrayabiliyor. Benim hala göğüs ucum yok ama emiyor şu an oğlum, 47 günlük. ☺️🥰
Kbse Sütüm az diyip kendinizi sakın strese sokmayın emdikçe gelir inşallah emziremiyorsaniz bile elinizle saymaya çalışın benim de sütüm çoktu ama bebeğim memeyi tutamadi malesef emmeyince de süt bitti zaten
asliiyorgunn Kbse malesef benim de bebegim memeyi tutmak istemiyor biraz tutuyor sonra ağlıyor ben de sağıp veriyorum ara da mama da veriyorum. Sizin ne zaman kesildi sütünüz. Bu şekilde ne kadar devam edeceğim acaba
Aysimao Sütünüzün az olması normal bol su için bebeğin midesi zaten yumurta kadar anca şuan Trabzon hurması, hurma, üzüm, bol sıvı tüketin gerçekten sütünüz çok siz yeterki kendinize güvenin dışarıdan gelen sözlere kulağınızı kapatın
baloglusss Cucumenveannesi bende de var dut kurusu bir türlü kaynatamadım kaç gün kaç hafta sonra farketti
Kbse Mama kutusundaki ölçulere göre veriyordum ben bazen kalıyordu 90 ml yazıyorsa 60 ml veriyordum doymazsa 30 ml tekrar yapiyordum
Bebegimm1 Cgdmltr93 Mama kolaya kacmak olmuyr sutu yoksa ac kalmamasi ve sarilik olmamasi icin tabiki mama vericek her annenin sutu yoktr bizzat şahit oldugum esimin teyzesinin 1 damla sutu yoktu post sahibini de olumsuz etkilemek istemem fakat o annede keyfi vermiyordur
Glsmnn Bebegimm1 Cgdmltr93 mama daha çok uğraştırıyor bilmem farkında mısın ? Ona para verip alıyoz ve gece sürekli kalk yap derdi var .. kolay olan ağzına memeyi tık yesin sende uyu gitsin .. gögüs ucum yok ne yaptıysam çıkmıyor sağıp veriyorum zaten
ddae06 Cgdmltr93 bu ne biçim bi ağız ya bi kadın bi kadına emir kipiyle dan dan neden konuşur sonra diyorum ki sinirlerime niye hakim olamıyorum kibar kalamıyorum verme ! size mi soracak vermemen daha iyi şöyle yapsan artabilir kendini strese sokma diye kadın dediğin kibar konuşur kibar yoksa bi farkımız kalmıyor hani bazı yaradılışlardan !
Simaykiz asliiyorgunn merhaba bebeginiz kac günlük? kaç saatte bi 60 cc mama veriyorsunuz? Sütünüzü sağdıgınızda kaç cc cıkıyor ? Onu verdiginizde mama veriyormusunuz ekstra? Cok sordum ama aynı seyleri suan bende yapıyorum fazla mı eksik mi bilemiyorum sanki hiç doymuyor
Kbse asliiyorgunn ben 40 gün boyunca meme mama karışık verdim bazen yetişemiyordum sağmaya 40ından sonra da günde 1-2defa anne sütü aliyordu 50 günlükken tam mamaya döndük yinede arada bir elimle sağmaya çalışıyorum çıkanı döküyorum birkaç saat sonra tekrar sağıyorum 1 çay kaşıği da olsa veriyorum damla damla çıkıyor bazen
Glsmnn ddae06 onu yazan da etrafımda çok bilenler gibi birisi canım boşver :) benim kaynanam çok oda onlardan biri 🤣
Cgdmltr93 ddae06 siz kolaya da kaçmayı bırak emzirmeden direk mama verdiniz galiba.. ne de olsa yediklerimiz hormonlu…