Tugce5540 canım bizdede var genel bir salgın var şuan doktordan geldik ilaç kullanmayın ben kendi çocuğuma bile ilaç vermiyorum ateşi kusması olmadığı zaman öksürük için kullanmayın diyo en fazla 20 gün sürer dedi bağışıklığı düşüyormuş şurup kullandığında.benm kızım da 21 aylık ceviz kabuğunun iç zarıyla ayva kabuğunu ve az ıhlamuru birlikte cezveye koy kaynamaya başladığı an kapat. Ilıdığında içine az bal ve limon sık kendinde iç çocuğuna da içir ben bugun içirdim hemşire önerdi ablamda çok fayda görmüş dene Bi