Anneler merhaba 2 buçuk aylığız süt alerjimiz var diyet mama neocate kullanıyorduk 1 buçuk aydır geçenlerde o mamayı hiç yediremedik ağlaya ağlaya bir hal olduydu doktora götürdük mamayı istemiyormuş galiba mama değiştirdik zaten tadı ve kokusu kötü bi mamaydı yine diyet mama evolvıa rp1 kullanıyoruz şimdi bunu yiyor sevdi gibi keza diğerine göre kokusu ve tadı bir hayli iyi ama sanki bana biraz iştahsız gibi geliyor günlük hesaplama yaptım 600 cc felan içiyor bazen geçiyor ama yarım yarım içiyor 60 90 30 10 canı nasıl ne kadar içmek isterse içip bırakıyor tek seferde 90 100 cc içmesi gerek ama benimki yarım yarım içip bırakıyor günlük alması gereken cc yi tamamlıyomu evet tamamlıyo ama hep yarım yarım önceki mamada tek seferde 90 120 150 bile içtiği oluyordu böyle yarım yarım içiyor ya kilo almazsa diye korkuyorum 1 hafta önce kontrol yapıldu kilosu kilo almı iyi dedi doktor 5 gün sonra tekrar kontrolümüz var bakalım inşallah almıştır