tugberk_oguz Kullanan var mı? Akış hızı nasıl? Şu an kullandığım biberon çok fazla akıtıyor bebegın genzine kaçacak dıye korkuyorum kullananlar bilgi verırse sevınırım
Gzdzeynep tugberk_oguz yenidoğan başlığı çok güzel çektikçe geliyor çok akıtmıyor o sayede kızımı hem emzirdim hem de ben çalışırken sütümü biberonla içti.
Gzdzeynep tugberk_oguz bütün biberonlarda değişir o. Ama aventin boyutu aynı kalıyor delik sayısı artıyor.