Rbnatly00 Hanımlar merhaba 2 gün önce doğum yaptım sezeryanla sütüm çok az sağma makinesi kullanıyorum bu arada ve bebek memeyi tutarken çok zorlanıyor ne yapabilirim
Aryaa01 Rbnatly00 sen verdikce sütün artar hic sagma canm yarm saatte bir cocuga ver ve dus al çok faydasını göreceksn
yookkdahaneler Rbnatly00 bestlak damla bende çok işe yaramıştı canım dene bir , birde sıcak duşta masaj, bol bol su en önemlisi su , stres yok , bol bol dinlen, bebeğinle ilgilen bağ kur ♥️ Hayırlı olsun bu arada sağlıkla büyüt inşallah 🙏🏻
Berna0612 Rbnatly00 canım öncelikle çok geçmiş olsun bebeğini sağlıkla güle güle büyüt daha yeni iki gün olmuş doğum yapalı çok fazla stres yapma bence bununla ilgili bende bir ay oldu sezeryan doğum yapalı benimde ilk günler yok denecek kadar azdı ama bebeği emzirdikçe sütün çoğalacak bide beslenmene dikkat et bol bol sıvı tüket her iki saatte bir bebeğini emzir bu şekilde sütün gün geçtikçe bebeğine yeterli hale gelecektir 💕💕
Rbnatly00 Hepsini deneyeceğim kızlar dikişlerim de çok acıyor durmadan emziremiyorum çok yoruldum hem bedensel hem ruhsal olarak
Banucetin Rbnatly00 5.gün hiçbir şeyin kalmayacak sen göğsünü aç bebeği başkası tutsun benim kızım uyanmıyordu canım öık acıyordu o şekilde emziriyodum. 35 günlük sezeryan annesi olarak sana tavsiyem önce sakin ol güzel bir duş al duşta göğsüne masaj yap bana eşim sırtımdan doğru yapıyordu. Üstünü değiş Bi kahve iç spinal olduydan baş ağrın başlar bugün yarın. Süt arttırmak için mutlaka 3 lt su iç kuru dut kurru üzüm kompostosu iç öok çok iyi geliyor bol yeşil bi salata ye kısır da çol iyi geliyor ama limon kullanma sütü azaltıyor maden suyu malt içeçek iç tuvalete kolay çıkmak için kefir iç bol bol sıvı tüket sakin ol ilk 5 gün eşime yalvarıyordum bir iey yap beni iyileştir diye 6.Gün yemek yapıp ev süpürdüm 😍😍
Kereminannesiii Rbnatly00 sıcak su torbası koyabilirsiniz. Hastane de hemşireler getirmişti bana daha hızlı süt insin diye
YAlpinannesiii Rbnatly00 bak kesınlikle solgar ın bıra mayasını kullan ahh keske basında kullansaydım boşa bısuru kılo aldım sutum olsun dıyebebegım3 aylık mama meme gıdıyorduk 2 haftadır solgar +bestlak damla kullanıyorum bebek doyuyor 1 kere mama verıyorum onu bıle vermesem olur bndr çok ışe yaradı aklına gelen gelmeyen hersryı yedımınan
Muyesser Rbnatly00 öncelikle geçmiş olsun Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Her annenin bebeğine sütü yeter bunu unutmayın. Yeni doğan bebeğin ihtiyaçcı 20-30cc dir en fazla. Siz bol bol emzirin yanınıza yatırarak falan emzirebilirsiniz. Günde 2-3 lt su için. Başka bir şeye gerek yok. Bir de moralinizi iyi tutun. Kendinize sütüm yetecek diye telkinde bulunun. Aç bu çocuk vs diyenlere kulağınızı kapatın. Çünkü ilk 3 ay yapışık yaşıyorsun. Bebeğin anneye ihtiyacı var kokusuna vs.
Ozgeruya Rbnatly00 ben doğum yaptığımda sagma demişlerdi göğüs uçlarinida zedeliyomuş. Sıcak duş veya sicak havlu ile kapat demislerdi bana ve emdikçe gelir stres yapma