Merhaba anneler;
Danışmak istediğim bir konu var. Benim göğüslerim zaten büyüktü emzirme süreci ile beraber iki katına çıktı bende südyen kullanımı konusunda çok kararsız kaldım. Kimi tak yoksa çok aşağıda durur süt yığılır ateş yapar diyo, kimi takma süt kanallarını tıkarsın diyo. Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 💚