Oske kızım da buna benzer bir hastalık geçiriyor. Anlattığınız gibi ateşle başladı sonra döküntüler geldi ama 10 gün önce kızamık kızamıkçık kabakulak aşılarını olmuştu. Aşıdan mı, 6. hastalık mı bilemedik yaşadığımız yerde sağlık sistemi çok kötü kaç kere hastaneye doktora götürdük herkes normal deyip eve gönderdi ama 5 gündür perişan olduk. Sadece ateş yükseldikçe paracetamol fitil verebiliyorum 😕