Beril123 Prettywoman91 40 ından sonra düzeliyor diyorlar ama bu bebekten bebeğe değişiyor sanırım bizim ki de daha kötü olmuştı , şimdi 60 günlüğüz gaz biraz hafifledi gibi ama yine de uyumuyor
Beril123 asiltonunmommysi bende şüphelenmiyo değilim alerji den , laktoz intoleransı da olabilir sanırım bilmiyorum , doktoruma demiştim önceki kontrolde uyumuyor diye normal falan demişti
Kardeminannesi Beril123 en korktuğum aşıdan sonra ateş çıkması. Bizimki de Çarşamba olacak üç tane karma aşı diyorlar. Üçünü de tek tek mi yapıyorlar nasıl oldu sizinki
Beril123 Kardeminannesi önce kol sonra sırayla bacaklarına vurdu , bi kaç saat sonra çığlık çığlığa uyandı bizim ki çok ağladı ateş olmadı ama 😞 bakalım gece de olmaz umarım . 3 aşı birden ağır geldi bize
Beril123 Sevcan6768 bizim ki da ağlayarak uyandı ama nasıl bi ağlamak calpol verdim anca sakinledi hala sızlanıyor inşlah bi de o kadar ağlamaz asla susturamadım
Minikyavruum 2 ay 15 günlüğüz bu arada 2 aylıkken uyumuyorduk birden uyumaya başladı ama kilo almıyor 🥺
Sevcan6768 Minikyavruum anladım bizimkide ama bi yere gideceğim zaman mama veriyorum onuda içmiyor oyalanıyor sadece