Arkadaşlar merhaba direk konuya giriyorum
Ben Haziran 2015 yılında part Time işe girmiştim. 2016 eylülde de evlendim tazminatimi slip işten cıktım. E devlette gezinirken GSS prim borcunun 96 TL oldugunu gördüm ve ödedim aradan 10 gün sonra yani bugun evime sgk dan kagıt gelmiş, prim borcunun bulunmadığının ama gelir testi yaptırmam gerekiyormuş eger gelir testi üstünde olursa ödiycekmişim, altındaysa devlet ödüyormuş , eee ben zaten evliyim eşimden yararlanıyorum ve GSS istemiyorum, bu işleri bilen biri varmı???