Zeynepmesut Dün kasık ağrısından kan ve idrar verdim beta hcg 2.30 çıkmış gebelik var mıdır? Bebeğim daha küçük korkuyorum
Mervece0308 Zeynepmesut negatif canım. Reflü dönemi yakınken 6-7 bile görünebilir ama yine de beklemek lazım.
2prematureannesi Zeynepmesut hayırlısı artık canım sen istemeyebilirsin Allah verdikten sonra bişey diyemeyiz kaç gün gecikme var peki
Zeynepmesut 2prematureannesi gecikme yok adetim biteli 1 hafta oldu kasık ağrısından dolayı Dr istedi ama değer 2.30 çıkınca şaşırdım normalde daha düşük çıkıyo olması lazım heralde