Arkadaşlar merhaba dün kızımı sağlık ocağına kontrole götürdüm 6 ayı yeni bitti doktor bana daha yeni kan damlası verdi bide 4.ayda baslaman lazımdı neden almadın dedi bende Siz söylemediniz dedim ve daha yeni başladım fakat kızıma ne bi kan tahlili yaptı ne. Bİşey neye istinaden verdi kan ve demir ilacını anlamadım sizde kullanıyomusunuz?