Sugul Seyda1126 suan 2 bucuk yasinda 11 aylikti o zaman duzeldi sukur. Bizim et tavukta yemedigimiz icin doktor kesin düşüktür demisti.
Ssumru Seyda1126 çok geçmiş olsun öncelikle bol bol yeşil mercimek,et,tavuk ve sularından verin inşlalh düzelecektir.. birşey sormak istiyorum b12 hemogram sayımında çıkar mı yoksa b12 için ayrı olarak kan vermek mi gerekiyor
Seyda1126 Ssumru çok sagolun inşallah girer 😔 sanırım ayrı test yaptırmak gerekiyor diye biliyorum biz ayrı şekilde test yaptırdık
Adaababy Seyda1126 benim kızımda herşey yiyo balik haric ama b12 si eksik cıktı yinedd naparsinz yapin düşük cikiyo
Adaababy Seyda1126 bizimki çok düşük değil ama olması gereken değer de değildi hayvansal gıdalar ağırlıklı beslenenin
Sevilsevil Seyda1126 Merhaba biz de 8. Ay kan tahlilinde öğrenmiştik B12 düşüklüğünü. Sağlık ocağındaki ebe bize ek gıda ile takviye et bol bol kırmızı et yedir dedi herhangi bir takviye ilaç vermemişti. Oğlum o sıralar doğru düzgün oturmuyordu sürünme emekleme yoktu. Araştırdm B12 eksikliği kaslarda güçsüzlük yapıyormuş. Hemen bir prof ile iletişime geçtik bu ay ocean B12 takviyesine başladık. Benim için de Dodex ampul kullan denildi haftada iki kez. Sütten geçiyormuş çünkü. Oğlum su an 10 ay 10 günlük artık hızlı hızlı emekliyor. Sizin bebeğinizin motor gelişimi etkilenmiş miydi B12 eksikliğinden
Seyda1126 Sevilsevil benim bebeğim de 8 aylik yeni öğrendim ama şükür Bi rahatsızlığı felan yok aksine emeklemesi kanepe kenarlarında yürümeye çalışması hepsi olmasından gerektiğinden daha önce oldu maşallah inşallah sizinde düzelir eğer hala devam ediyorsa ve bizimkide biran önce geçer bizim çok değerler çok düşük olunca korkuyorum ama Bi sıkıntımız görünmüyor şuan
Seyda1126 Sevilsevil ayrıca benim kullanmam için birsey verilmedi sadece kızıma sprey verdiler yetersiz mi gelir ki 🤔 belki 1 ay sonra duruma göre bana da yazar birseyler geçmezse 😔 inşallah geçer