seerenad egzama ya stresten yada bağışıklıliktan kaynaklı olur. Kesinlikle yediklerinize çok çok dikkat edip stresten uzak durmanız lazım ayrıca eczanelerden kremler hiçbir zaman çözüm değil bildiğiniz iyi bir aktar varsa ona danışın birde instagramdan lokmanaktar_snmbrc sayfası var ona bir göz atın benim bebegimin tekrarlanması olmadi geçmiş olsun