acimavi YeldaKuzey xiaomi de kısa süre sonra problemler yaşanıyor diye duydum, eşimin arkadaşı önce mutlaka alın deyip, 1 ay sonra sakın almayın demişti. ama memnun olanlar da çok. ben olsam oppo tercih ederdim
Yesillimon YeldaKuzey Şuan not 10 pro kullanıyorum çok memnunum çok hizli sarj oluyor kemera açısından da çok güzel hizli hani genel olarak memnunum😀
acimavi YeldaKuzey ben dışardan bir gözüm ama kullanıp memnun olanlar çokmuş, onların söyledikleri daha geçerli :))