Husnacalisir Gogus ucu yarasini en cabuk nasil gecirebilirim. Iki haftadir yara icinde ve bebegim emmek istemiyor. Lansinoh ve garmaston pomat krem kullaniyorum, gunus kapakta var ama hic fayda vermedi. Baska ne yapabilirim?
Mervenur11 Husnacalisir ben 50 gündür çekiyorum canım kullanmadığım krem kalmadı her iyi geliyo deneni aldım kullandım ama yok hala emerken beynim zonkluyor resmen
Almi21 Husnacalisir ayva çekirdeğini deneyin birde tahinin üstündeki yağı sürüyorlar benm gümüş kapakla geçti ama siz hepsini denemşsnz birde mumsy naturel krem kullandım ben iyi geldi birde çoçuk memenin kahverengi kısmıyla beraber kavranmasna dikkat edin yoksa geçmez
Seda0651 Husnacalisir ben göğüs kalkanı ve kantoran yağıyla geçirdim . Benim göğüs pedinr falan deyince yaralar kalkıyor du . Bide emzirme öncesi ve sonrası kendi sutumden sürdüm . inşallah en kısa zamanda geçer çok zorlu bir süreç
Lulemom Husnacalisir dediklerinin hepsini kullandım bana mısın demedi 2 ay çektim. En son ne olacaksa olsun dedim canıma tak etti aleoveranın jelini çıkarttım göğüs uçlarıma koydum. Yarım saat bekletip yıkadım. üzerinede lansinoh sürüp gümüş kapak kapattım. 4 gün yaptım ve açık yaraydı uçları ciğer gibi olmuştu. O 4 gün boyunca gözle görülür şekilde her gün bşraz daha küçüldü yara. 5. Günümde hiç bişi kalmamıştı. Mucize gibi bişi. Şiddetle tavsiye ederim
Husnacalisir Tavsiyeler icin cok tesekkur ederim. Bu ikinci benegim ilk cocugumda sadece kuruluktan dolayi aci cekiyordum daha katlanilirdi. Bu benim canimi aliyor resmen. Simdi sagdim teramisin sürdüm. Bugun emzirmesem yarali gogsumu sağıp teramisin sursem fayda verir mi acaba biraz daha. Dinlendirsem biraz iyi gelir mi 😔