Beyzagokalp valla aptamil ben kullandım kucuk doğdu kızım 4 kg olana kdr aptamil premetil kullandım bir sorun yaşamadım şuan daa da sma optitra 0-6 ay kullaniyrm gayet memnunum kaka sıkıntımız artık 3 ay 5 gunluguz toaprladik ama bir yandan ediyoruz da