Ek gıda serüveninde ağır ağır ilerliyorum tadımları bitirdim öğünlere geçtim. 1 ay sadece tadım yaptırdım şimdi 6 aylık oldu hafiften öğün vermeye çalışıyorum. İstiyorum ki burda bi beyin fırtınası oluşturup bebeklerimizin sevdiği tarifleri paylaşalım. Benim bebeğim sebzeyi en güzel çorba şeklinde yedi. Sebzeleri suda haşladım içine 1 yemek kaşığı da pirinç koydum. Sonra hepsini blendırdan geçtim(normalde hiç sevmem blanderdan geçmeyi ama böyle gerçekten rahat yedi) bugün sebzeyi püre olarak vermeyi düşünüyorum ama böyle sevmiyor. Önerileriniz varmı. Sizin bebekleriniz için yaptığınız güzel lezzetli tarifleriniz varmı