aylizinannesiii kızlar parmagim kanlandi asiri agriyor saglik ocağı krem verdi tırnak atabilir ilerde dedi ne demek komple mi tırnağım cikacak cok agriyor agliyorum sancıdan😭
MiracAlpinveUmutunAnnesi aylizinannesiii Bu postu okuyunca oğlumun parmağı asansöre sıkışmıştı o aklıma geldi biran😣 Çok geçmiş olsun zamanla tırnak yerinden cıkıyo ve arkasından yeni tırnak gelecektir oğlumun ki öyle oldu şuan normale döndü cok şükür
Almi21 aylizinannesiii benim eşim de öyle şıkıştırdı valla ağrısı zor bir müddet şiş kaldı kan akmayınca zamanla kendini attı çalıştımz ilçede teyze görmüş kocakarı ilacı yaptık fayda verdi faydası olur yani isterseniz sizde yapın un zeytinyağlı sabun zeytinyağ birde soğanın suyu hamur yapın parmağınızda bekletin geceden sabaha Biz çok sonra yapmıştık sizde ağrısı geçince deneyin
Miniginannesiiii aylizinannesiii tırnağın çıkar yerine yenisi gelir demek ama çıkmayabilir de benim parktaki spor aletlerine sıkılmıştı çok kanadı ve morardı ama ona rağmen tırnağım çıkmamıştı 10 günde geçti acısı çok zor bişey anlayabiliyorum sizi şu anda ama tırnağınız çıksa dahi yerine aynı şimdiki gibi geliyot hiç şekil bozukluğu olmuyor 1 defa tırnağım çıktı sanırım bıçak kesmiş anlamadım ama hiç acı yoktu 1 gr bile şimdi eski halinden farksız dur atayım resmini bak hatta [url=https://www.hizliresim.com/f1nj4xf][img]https://i.hizliresim
aylizinannesiii MiracAlpinveUmutunAnnesi Oy kuzum benim ben bile sancidan agliyorum kucucuk bebis nasil dayandı o aciya ay yine oturdum agliyorum kiyamam ona ben 😭 tirnak kokten mi cikti et mi kaldi orsa sadece😭
aylizinannesiii Almi21 Ağrısı hiçbirşeyin ağrısına benzemiyor o kadar zor ki kaç gune geçiyor agrii 😭 deneyeyim onu yeterki geçsin çok teşekkür ederim
MiracAlpinveUmutunAnnesi aylizinannesiii Evet sadece et kaldı tırnak kökünden çıkmıştı hatta üzerini giydirirken tırnak geri dönmüştü hemen acile gittik aldılar tırnağı ordan ne ağlamıştım ya
Almi21 aylizinannesiii 1 gün 1 gece ağrıdı acile gitmiştik yani pek birşey de yapılmıyor geçmiş olsun çok
Marven04 Birebir aynısını yaşadım arabanın kapısına sıkıştı parmağım 2 3 ay sonra tırnağımı düştü baya bildiğin kökünden düşüyor ama yenisi çıktı ve şu an gayet eskisi gibi
aylizinannesiii Miniginannesiiii Yaa et sar ekmek sar diyor annem ama sancidan duramiyorumm inşallah benimde cikmaz o kadar korkuyorum kii mosmor tirnagim 😭😭😭
Miniginannesiiii aylizinannesiii kıyamam ya geçer 3 4 güne acısı ama bana tuzlu yoğurt sarmışlardı 1 defa ayak parmağımı çarpmıştım sabah kalktığımda nerdeyse geçmişti acaba denesen mi bol tuzluydu heryerimi çarpma sıkıştırma huyum var da 😂
Miniginannesiiii aylizinannesiii evet evet hiç korkma yani çıksa bile eskisinden farksız oluyo çook geçmiş olsun sana da anlamadım bile ben nasıl olduğunu 😘
aylizinannesiii Miniginannesiiii Agri geciyor mu sonradan hic gecmeyecek gibi geliyor cok tesekkur ederimm❤❤
Miniginannesiiii aylizinannesiii geçiyo geçiyo 3 4 gün acır geçer daha sonra bide ben o parmağa yara bandı yapıştırmıştım tam tırnağa yapışmış kendi başıma onu çıkarmıştım ömrümden ömür gitmişti🤦♀️