Merhabalara aradığım sohbet 🙈 benim bebeğim 3 ay 13 günlük artık 3. Ayı bitirdiğimiz için 4.ay uyku gerilemesi yaşadığımızı düşünüyorum gece 1,5 saatte bir uyanıyor . Asla huyu değildir . Gündüz çok çok az uyuyor olabilir mi tahmin ettiğim gibi . Bu durumu yaşayan var mı bu ayda