Merhabalar bende 6 mayısta sezeryan doğum yaptım doktorum taburcu olduktan sonra dikkat edilecek konuları bana bir liste halinde vermişti bir maddesinde ağrı çok fazla olursa veya dikiş yerinde şişlik , kanlı sulu akıntı olursa haber vermeniz gerekir. Diye belirtmiş. Bu arada bende ilk haftası yataktan kalkmakta oldukça zorlanıyordum her geçen hafta daha iyi oldum inşallah sende hayırlısıyla toparlanırsın şimdi oğlum 23 günlük oldu bile :)