eceyiilmazm ben abartı kutlama istemiyordum daha küçük olduğu için bir şey de anlamaz, boşuna bir sürü stres, yorgunluk diye, bu yüzden tam dediğiniz gibi bir kutlama yaptık evimizde :) annem, kayınvalidem, ablam, eniştem, eşim ve ben (bir de kızımdan 3 ay küçük yeğenim) kızıma normal bir elbise giydirdim, pastanın mumlarını yakıp salona getirdim iyiki doğdun diye şarkı söyledik, kızım şaşkın gülerek baktı hepimize, sonra herkesle fotoğraf çekindik, pasta yedik, çay içtik bitti gitti :) çok güzel oldu bence, hem sade, hem bir arada. şu an olsa bir de stüdyo araştırıp ayrıyetten profesyonel çekim yaptırmak isterdim kızıma özel :)