Benim bebeğim 2940 gram doğdu. Sonra kilosu 2800 e düştü. İlk iki hafta meme reddi yaşadım çok beslenemedi mama takviyesi verdik onu da sadece 60 cc verdim . Bir ayımız doldu ve şuan 3100 kiloyuz. Sadece 300 gram almışız. Normal mi sizce değilsede arttırmak için ne önerirsiniz yardımcı olur musunuz